ads

Tuesday, June 29, 2010

kemasss...kemass..

hi! السلام عليكم

Memandangkan hujung minggu ni aku dah nak pulangg ke kampus kesayangan an so mesti korang tahu apa yang kena aku lakukan di saat-saat akhir ni. hah! yea, iaitu packing2 barang. HUH! ! kerja yang sangat berat bagiku. tersangat-sangat la malas nak kemas barang ni. Ada sesiapa yang nak mengofferkan diri untuk tolong kemaskan barang aku ta? ? ? dinggg dongg.. sah sah sangat pemalas aku ni. ta pe ta pe, korang jangan risau barang apa yang aku nak kena bawa dan dan apa yang ta perlu. nanti aku tolongg listkan untuk korang oke?

nahhh,, amik kaw...


banyak ta aku nak bawa?? ahaa.. tapi aku rasa macam ta ckup banyak tu. ada yang ta tersenarai lagi. rasa nak bawa semua barang yang ada kat rumah ni. alang-alang dengan rumah skali aku nak angkut bawa gi hostel. perghhhhhhhh... sangat tamak aku ni. bukan tamak la tapi macam ta sempurna je hidup ni tanpa benda2 yang terTERsenarai kat atas tu. kehkehhh.. TOLONGGGG taw cik COMEL MOLEK lagi bergaya. cehhhh.. amik kaw aku da puji tu. HAha.. berangan macam ada yang nak tolong je. mimpi je laa. macam gini nampak gayanya aku la kena lakukannya sendiri. *sigh*

TADAAAaaaa...


Bagasi sudah penuh, nak kena ada extra bag ni.



'aku suke guna beg macam ni daripada beg tepi' ta sakit bahu weyh. so, korang guna beg macam ni untuk gi kuliah. ahaaa..

'dictionary & file sangat berguna untuk orang ta pandai macam aku ni' tapi tersangat la jarang aku guna kamus tu. hanya dijadikan hiasan di meja belajar. hehee..

'stationary'
rubber stamp tu sangat penting oke, senang aku nak cop-cop nama aku kat segala harta benda aku supaya menjadi hak milik kekal kerajaan. muahaaa.. hak kekal aku la, orang lain ta dapat nak curi. kalau ada yang berani curi aku cop-cop muka orang tu dgn senjata super power aku tu.



monkey tu comel kan?? itu bukan binatang peliharaan ar. yet yet tu selipar tau untuk aku guna dalam bilik. jaga kulit kaki la, kaki aku ni da la senstif. aishhh.. tu pun nak cerita ke. hahaa.. dapat juga kasut baru, kasut sukan yang warna biru uhhh! muleyh la wat koko & jogging kat sana. jogging? aku? macam lawak je. :)) oil burner tu nak letak atas meja belajar bagi wangi bilik.

Teddy..teddyyyy.. teman lenaku. mesti korang ingat aku nak bawa semua an? ishhh.. ta kann la. nanti apa la orang d0k kutuk aku. tapi ada aku kesah??? eeehee.. sebenarnya aku ta tau nak bawa yang mana sbb semua best.

KAD MATRIK! ! PENTING! !IMPORTANT! aku ada dua card uhhh. jelez ta?? sila la jelez dgn aku. ;D

see, sape cakap aku malas?? pewittttt... tetiba aku jadi rajin la. thumbs up. buat-buat rajin je, ikutkan lubuk hati yang paling dalam dan ta de sape leh selami ni aku nak tolak tepi je benda alah semua tu. weeee... macam bagus je kan? ? peduli apa aku.

tu belum semua. ta kan aku nak tunjuk semua. malu. malu. HAHhh! itu sebab la kenapa aku nak angkut dengan rumahku syurgaku 2 sekali. mesti ada motif an. jadi nanti ta de la nak feninkkk..feninkkk.. dan fikir barang itu barang ini nak bawa. tapi tapi ada lagi satu sebab kenapa, kalau bawa barang banyak-banyak pun ada yang ta guna. buat menyemak je dalam bilik. kalau ta bawa kekadang tula rasa nak guna pulak. haihhh.. rumah jauh pulak. tu yg nak dekat-dekat kan. ta dapat la. yeahhh! ! kena menyemakkan bilik juga. aku suke. mesti bising sape yang roomate dgn aku nanti . dang ding dong... senang hati. lalalalalaaaa... suke lak bila kena pot pet pot pet. (=

YahOoOOOooo! ! ! Finally, aku berjaya juga lakukannya sendiri.
*Love ya*

2 comments: