ads

Sunday, June 27, 2010

Hari demi hari..

hi! السلام عليكم


1 hari.. 2 hari.. 3 hari.. 4 hari.. 5 hari.. 6 hari.. arghhhhhhhhhhh... kenapa aku d0k menghitung hari ni?? tidakkkkkkkk. pejam celik pejam celik berbaki 6hari saje lagi sem break aku. sekejapnya da dkt 2bulan aku kat rumah. nak cuti lagi. muleyhkan?? muleyh la. tak puas la d0k umah. tapi kat rumah pun apa aku buat eyh?? yeahhh.. makan tido on9 makan tdo on9. kerja yang paling susah untuk dilakukan ya adik-adik sekalian. sangat best. seronok..seronok.. heee... lepas ni tak dapat la nak tido lambat & bangun tinggi2 hari, makan berpinggan2 plus makanan yang enak & lazat (makanan kat cafe tak sedap+ mahal) =( umie, tolong poskan makanan dari rumah untuk ain. ishhh... mesti kena s'tpek title mengade2 kat aku ni. padan muka aku!! Manja sangat. eh! tak2, aku tak manja tapi d'sebabkan makanan kat cafe tu m'buatkan aku jadi sebegini.. kehkehh.. kesian, cafe juga yang dipersalahkan. MAAF MAAF. itu sudah hakikat sebenar. dan dan lepas ni aku tak dapat lagi online 24jam/7hari seminggu. sob..sob.. ;'(

Hmmmm.. kenapa la cepat sangat masa berlalu?? kenapa masa mencemburui masa senang lenangku??? aishhhhhh... tasuke..tasuke.. dan adakah bumi ini berpusing terlalu pantas?? pertanyaan demi pertanyaan. sape boleh tolong jawabkan?? heee.. tapi bila duk rumah boring pulak, ta tahu nak buat apa. hati nak masuk study tapi bila nak masuk study da rasa x puas cuti pulak. HaiYaaaa... ain..ain.. come on la. sampai bila nak macam ni. tak kemana pun cuti lama-lama. Educati0n is more important than do something yang buang masa tu.

STUDY! STUDY! yeah, kena set kat mind awal-awal supaya tiada mo0d Malas dan lebih bersemangat nak masuk sem baru. yihaaaa... Go ain G0!! ain pasti boleh. (= orang kata subjek yang akan dipelajari makin susah. yeke? grrrrrrr... ni yang buat aku cuak kebabeng+takut nak hadapi. aha, mana la ada benda yang senang kat dunia ni kalau tiada usahakan. kalau nak senang pada masa akan datang kena la start dari bawah (bersusah-susah) dulu. okay, jangan kacau.. aku nak bayangkan sekarang ni aku atas rakit then tukar nek kapal macam dalam cite titanic sambil feeling2 dgn tiupan angan sepoi2. wahhhh!! berangan plak aku ni. tapi tapi tapi boleh ke angan-angan tu jadi kenyataan?? mesti boleh dengan usaha aite. So, relax je. mesti hadapi juga. I THINK I CAN!! Positive thinking is half the work..... hah! baru terasa bersemangat nak masuk study. wink wink (;


Uitm Melaka, kampus Lendu. yeah!! tunggu kepulanganku wahai kampusku sayang. UITM dihatiku. Cepat-cepat putar lagu uitm. Kawanku semua, berdiri y0k. Kita nyanyi ramai-ramai.

Kolej aka kediaman kedua ku, pandangan dari Tasik Fatimah.

My classmate (^_^)

Thats all for today!.
*Love ya*


4 comments: