ads

Saturday, January 29, 2011

Home sweet home

Assalamualaikum wbt.

hi korang!
yeayyy.. akhirnya saya sudah berada di rumah. yahooo.. cuti seminggu = mid sem break + chinese new year.. eh! awalkan saya sudah berada di rumah sebelum tarikh yang di rancang, ya iyalah, saya rancang nak balik hari sabtu 29.01.11 tapi memandangkan cousin yang belajar di matrik Londang mau pulang dan kebetulan ayahnya ambil, dia mengajak saya untuk pulang bersamanya. hehee.. sangat suka ogeyhhh.. sebab nak balik hari jumaat naik bus ticket sold out pulak. al-maklum la cuti musim perayaan ni paham paham la ye. saya ni pun tak suka nak beli tiket awal-awal, malas nak keluar bandar sebenarnya. hee.. suka beli on time, if ada kira bertuah la if tak de nsb badan la. hoho.. terima kasih ya makcik Syafiqah kerana menumpangkan saya.


cousin bersama anak buahnya

kemesraan

mengira.. hee...



cousin & her niece

sangat agresif ini budak. huh! tak tahu diam dalam kete. pape pown budak ini sangat comel. (=

~SEKIAN~

No comments:

Post a Comment