ads

Saturday, June 26, 2010

Hola amigo!. oukawa here. , i am a new blogger.


hi! السلام عليكم





yeahhhhhhhhhhhhh.... akhirnya aku terjerumus dalam dunia blogger ni. actually lama dah aku buat blog ni tapi tak pernah update pape. nak tau kenapa?? hah! cuba teka. dah? sudah tahu kenapa? angkat kaki cepat sapa dah ada jawapan. cepat..cepat.. hadiah lumayan nak bagi ni. HAha!. ak bagi masa 5saat je. 1..2..3..4..5.. tetttttttttt.. tamat dah. heee.. mesti korang rasa aku tersangat kejamkan? kan?? hee... alarh, bagi masa lama-lama pun comfirm korang tak tahu kenapa. betul tak kawan-kawan?? okay-okay, aku bagi tahu la. Sebenarnya sebab aku tak tahu nak mengarut apa dalam blog ni dan tak tahu nak berkongsi cerita. itu saje. hee.. xpe2, ini baru permulaan. okay guys, itu je aku nak kongsi, mula-mula x de yang menarik lagi. see u then.

*Love ya*

No comments:

Post a Comment